'

Daville Ft. Demarco - Blessings and Multiply '
shululululululu, just nu sitter jag här å lyssnar på musik som vanligt. kanske de blir kort inlägg men vi får väl se, iaf idag har jag nt gjort så mke. det blev ingen vsa fg idag pallade faktiskt nt var skit trött.. aa iaf sov typ en halv timme efter som min lillasyrra grät, sjukt gulligt men lite irrit :) aa eftere så åt jag kebabpizza sjukt gott mannen va ska man göra är stolt turk:D:D efter all skit snackade jag me min askiim duygu å folket yani de blev bråk sådär.. älskar bara min baba:) han e bäst vet nt vrf han ere men han e bara det § chärlek t hnm. vill bara säga grattis t felipe (13år) å ronai(14år):d<3 aa men ska t sängen å kolla på tv elr film elr nåt. som vanligt nås via (ämptre' ;* jalla ajde messa om de e nåt puss hare gött /meelek smith' (L' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0