-

Justin Bieber - Baby ft. Ludacris
shoooooo bror:p idah har nt gjort nåt skola sen FG sen hem xd som vanligt börja vi 8.20 å sluta 16.00 asså ingen sovmorgon:( whaatever aa sen efter skolan så va jag typ i fg iaf nt i fmp;) aa blev cook lackad när nån höll på me den som jag älskar å älskat i 4 år :/ hora fick höra att guzzen höll på me hnm å han henne -.- asså snacka om att va sjuk-,- men mannen nuuuuuuu, jag skiteri hnm har en killle aajt å ska nt hålla på me andra killar när jag har en waliiiiiiiiiiiid§ .. mm eftere vid halv 6 kom hem sen så venne ;o åt nåt sen åt mat, hahahah drack ättika en halv glas.. HAHAHAHAH x) sen den där rozze ska få skit nu-.-' aa venne va hänt me dagen allt har hänt? ... har ttyp blivit sämre, trögare, trött å flipp varje sek. har verkligen blivit dålii på blogga:/ får göra mitt bästa§ just nu lyssnar på musik som vanlig å chattar me hedi, daniel å min kurdii. hare gött gözzar å bojkar, bloggar senare ajdeeeh§ //meeleeeek' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0