m❤

Rihanna - Te Amo
shölölölölölöu:o kom hem kl 5 som vanligt va i FG i fmp aait alla ropa på mitt namn irri men aja sen mert höll på me mig, HAHAHAHAHAH :) sen så körde jag bilijard ;p som vanligt jag vann:p sen så gick vi för att leta efter en guzz's nycklar ;o asså  sandra e tuuung :p haahahhaahhahahahahahahah , ABDULAAAA DÖDAR mig :D tunga de e ;) aa sen så kom jag hem morsan hade sina kompisar , xd yaani kompisarna skulle ut t fest me min baba för att morsan e tvungen att vara hemma för meryem's skulle ;* sen åt vi mat DOLMA bäästa :$ älska älska :) aa dagen har varit bra tycker jag. HAHAH santiago e tung :p vi har idrott å han dansar utan för xd hahha tungtung :d sen efter några sek får en basket boll på mitt huveee :/ WALLA omar han fick tbx skiten jag kasta tbx 3 gånger -.- hane dum -.- aa iaf just nu sitter jag här å lyssnar på musik å så vi får se senare va jag ska göra ;d hare gött , ajdeeeeh/melek:***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0