dataförbud.

 
hejhej alla bögläsare...
förlåt om jag nt har bloggat de e ba för att de hände nåt skämmigt igår skit assåå. blev bazzztteeed av morsan whatever vill nt berätta va som hände ... mm iaf sen så har jag utegångsförbud, dataförbud.. å kmr nt få tanka .. för att ska ha möte i skolan om allt jag har gjort:/ allt kmr va knazz ... iaf typ 2 veckor kvar tills sommarlovet HAHHAH kmr va ledig en vecka tidigare tror jag(a' SOOOFT bre. aboo kmr sakna alla, saaajk kmr sakna mitt hus HHAA ;) ska resa t turkiet sola, bada, softa å allt ;'] fuck sverige, fuck skola, fuck området (ööö' iaf idag vare som vanligt skola hahahahh sen orkar nt berätta.. som ni vet så låter min morsa mig att vara vid datan.. men nt baba bre han kmr fkg toffla mig när han ser mig-.- aah imorn börjar jag 8.20 å slutar 16.00 sämst ju:/ yees de e tisdag min favorit daa:D aja kmr nt kunna blogga på flera dagar efter som att har dataförbud, fett knaazigt jaoo.. ajdee //melek.

Kommentarer
Postat av: lunah ;>

vad har hänt? ;/

2010-05-10 @ 21:59:40
URL: http://luunaa.blogg.se/
Postat av: ' | maaaalek;*

berättar senare:/

2010-05-10 @ 22:05:51
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0