ett förlåt räcker inte:/


Ett förlåt räcker inte,
jag vet att du vill ha en
förklaring , men jag har ingen..
det jag gjorde mot dej går inte att
förlåta, men snälla.. försök.
Alla sömnlösa nätter ligger jag
och tänker på dej , om du tänker på mej,
är du ledsen, glad elr besviken?
Varför kan man inte spola tillbaka tiden och
rätta till allt man gjorde fel?
jag vill att vi ska stryka allt som varit
och börja om på nytt, ett lyckligt liv
tillsammans.
Men jag vet mkt väl att det aldrig kommer
hända, och allt pga mej, vilken jävla idiot..
jag hatar mej själv efter det som hände,
om jag ska vara ärlig så vet jag själv inte vad som hände..
det slog slint i huvet på mej och alla känslorna bara
forsade ut ur mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0