fan...


okej nu ska jag berätta lite grejer här du behöver inte läsa. men aja vill ffixa lite grejer nu fhan men innan det så måste jag flytta hem vill verkligen hem hem men min mamma lyssnar inte på mig asså fuck asså först så vill jag få reda på att jag ska bo hemma sen kommer jag bli en bra Nathalie. här blir jag bara arg ledsen hela tiden jag skriker på mina lärare och säger massa saker jag klaraar inte av det här jag är fan inte mig själv längre. känner mig helt borta känner mig helt jävla fast min maamma är en falsk mamma jag menar det hon ska åka båt me min syster o min systers kompis o min mammas kusin och min mammas kusins barn. och jag får inte följa med tack... jag orkar fan inte mer och det menar jag men jag får väl kämpa så mkt så jag gåår sönder väll.... jag sa på sms till min mamma jag bah' jag orkar inte mer. så sa hon puss kämpa! då sa jag jag hatar alla här. då sa hon älskar dig så mycke. viikeen bortförklaring jag fick hon lyssnar inte på mig känns som ingen lyssnar på mig fan assåå snälla hjälp mig någon jag har det så sjukt jobbigt jag har så konstiga tankar varje dag mår nästan bara sämre och sämre för dag som kommmer i skolan så är det skit alla bara kollar fan så jävla jobbbigt hatar allt vill bort här i från skulle kunna göra allt för att fåå komma hem igen jag klarar inte av dom hära tankarna jag har jag orkar snart inte va fan ska jag göra.. HJÄLPPP! VILL BARA SKRIKA VILL BARA FÅ BORT MINA TANKAR VILL BARA BORT FRÅN DEN HÄRA SKITEN FANN TÄNK OM JAG HADE LIKA BRA SOM ALLA ANDRA TÄNK OM JAG HADE EN BRA MAMMA OCH PAPPA SOM BRYDE SIG OM VAD JAG SÄGER MEN ALLA BARA SKITERI TACK SÅ MKT MAMMA HA*** Dig just nuuuu fan för dig". ingen vet hur jag mår och hur jag känner mig och vika tankar jag har jag skiter i allt jag skiter till och med mig själv/Nathaliee..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va jobbigt du har det.. brukar du inte ringa till din pappa?

2010-05-01 @ 21:22:12
Postat av: Emilia

Stackars dig.. :(

2010-05-04 @ 14:40:26
URL: http://emilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0