fett läskigt;o

kolla nyss på en film den heter ungefär 3410 ngt haha kommer inte ihåg våger inte ens gå och titta på vad den heter:o haha dom kasta ner varann för balkongen sen blev dom spöken vet inte vad:(! jag kolla själv fhann tänk er va läskigt:o hahah börja fan skaka vågade intee gå upp från soffan såg ansikten fhan:O ska fan aldrig mera se den! Iallafall när jag är själv omg.o.:(! ni skulle fan börjat gråta om ni såg den sådeså! HAHAHA igentligen brukar jag inte va rädd för läskiga filmer men fför dden här blev jag verkligen rädd haha typ som dock filmer blir jag inte rädd för:P:) men jag ser ett spöke! framför mig nää skoja:o jag skrämmer bara upp mig själv:p:o kommer aldriigg mer dra kineser i håret iaf ahahaha..haha- men ajaa ska lyssna på musik och så sen ska jag sova men är inte ens trött men aja hihih puss på er :*/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0