fredagsmys....

shulululu bloggläsare
fett tråki daag.. nu är de fredags mys å de sista jag gör elr nåt blablabla... HHAHA asså fuck va tråkigt har inget å göra, vill gå ut men får nt å kan heller nt baba jobbar å mamma ska tvätta t halv 6-.- å måste passa min lillasyrra. iaf snackade me akam, ilknur å imran(a' hahah aah börja typ flippa... va fett seriös där å de.. efter va allt klart imran va inne på fb, snackade me hnm haha han simmade vi sa massa saker å de;) så klart jage bättre bre.. aah skit i sen så messa nån mig å ba; kom vi ska träffa dig. mannen nån som jag nt känner?.. hhahhahha sen så e typ teo sur på mig.. asså ba för att jag sa t hnm igår att skita i allt han ba; okej va så hejdå vill nt ha dig å efter idag så sa jag t hnm träffa mig i plattan kl 4 han ba; nej hejdå så börja vi tjafsa.. aah palla hahaha tycker synd om baba :D hahah vi ska shoppa kläder t sommaren han kmr slösa 3-4 tusen (a) till och me min lillasyrra ska få 1 tusen sjukt HAHH aja bloggar senare puss å kram //melek;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0