Godnatt inlägg.

hejhejj på er. duscha precis haha ramlade i duschen hahaha jag e lite bäng i bland:o elr hela tiden HHAHAH som om ni bryde er om att jag ramla i duschen men aja:p. just nu typ fixar jag mitt jobbiga störda håår! och typ lyssnar på musik-.- imorn så blir det skola fyyyfan.o.o. hähhäh imorn slutar jag vid 14.35 ngt. Kommer få komma hem igen i juni och hälsa på fyy va länge:/ visst fosterhem är värre en sjorhem kan inte stava till det men ooh hhahhaah!!!:(. sen så kommer jag inte få vara hemma hela sommarlovet sa soc då fick jag damp jag bah hållkäften hållkäften när dom prata med mig jag kan inte prata med dom blir arg hela tiden sen så sa en soc vet inte vad hon heter och vill inte veta ens hon bah du får bah komma hem till missommar och hälsa på jag blev skit arg jag bara vad fan ska jag göra här på mitt sommarlov?!! aldrig i mitt liv sen hon börja prata och allt lyssna inte ens på vad hon sa sen hon börja bomba mitt huvud sen jag ba hora hora hora hela tiden min mamma och hon o dom andra dom ba du kommer ingenstans med det du säger sen jag ville slå den dära socfitttjejen skulle göra det men gick ut och lungde ner mig istället!. Men aja Godnatt ska sova eller snart får måste gå upp tidigt imorgon pusshej/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0