hhaa lite cpbild men aah skiti


hejsan bloggen. ööh just nu e jag hos en kompis vi har haft skit kul idag liksom vi har hyrt film. ska kolla deeen e fettt läskig:Otyp idag så var jag i sthlm asså aa och shoppa lite kläder och åt i donken och sen så åt vi kebab hungriga apor?:o HAHA nää men sen så gick vi  och köpte nötter och godis och dricka och pedofiler kolla på oss hela tiden usch så här typ 50 årig sen en 50 årig sa hej till mig jag bah ska jag vad fan vill du? sen han bahh skratta som en pedofil jag bah omgggg sen jag skulle in i bussen sen jag tappa 500 kr aaaah men det va väl ngn luffare som tog den jag gav faktiskt min pant burk till en luffare för han hade inget hem så han ville ha pankburkar han va så ful såå:p böböbö haha :D jätte kul jag hare men ska kolla påå film nu och typ prata lite i tele ochh sååå lite tjuvringa skoja.O men aa liv?-.-:D men aja puss imorn åker jag tillbaka till fosterhemmeet fan men vill inte tänka på det nuu men aja nuuu skaaa jag kolla på film pusshejj/Nathalieeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0