kopierade inlägget från andra bloggen..

shululu alla bloggläsare
idaag hare varit skola -.- började 9.20 aah hade engelska venne vad lyssnade ba på musik å de xd efter fick sluta typ 5 min tidigare gick t adama .. sen hade vi NO labb (a' hahah vi fick bygga bilar å de :) fett nice hHAHAHH aa sen förstörde jag våran bil hahh läraren ba du får nt sluta efter du har fixat om den jag ba; arne vi har nt rast bre! sen vi börja tjafsa sen jag taggade han ba; melek! jag brydde mig nt sen jag väntade på adama å de.. sen vi taggade t lunch å de-.- efter hade vi matte/ diagnos HAHHAH jag kunde nåt iaf ;) sen vi har fkg matte prov på torsdag HHA aa efter matte hade vi engelska hahha e aldrig klar me min uppgift så andra fick redovisa vne vad.. hade fett tråkigt aah sen vi hade svenska hahha min lärare ba vi kan sitta ute å jobba de e fett skönt väder å de HAHAHAH sen jag blev fett varm å de. aah efter hade vi klassråd , vi snacka om utflykt å kl va 4 så vi fick sluta :p så jag gick å rozhgar va där venne vad han höll på med mig.. sen så kom en snorunge å bråka me min kompis jag börja flippa jag ba; eey din snorunge du kallar nt henne så berej kolla pårej din mamma töjareeeee bre, har dina föräldrar nt uppfostrat dig elr han börja svära å de jag skulle slå ner hnm men läraren va där venne vad.. aa sen taggade t FG ingen va där å de aah orkar nt berätta mer HAHHA e fett trött:/ aja skriver senare//melek:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

het

2010-05-17 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0