kuligt

hej på er:) Okej kom nyss hem hitt va i skolan skrev typ texter och så aa jag berätta ju det sen så fick jag en dagdok av min lärare där jag kan skriva vad jag tycker och tänker..:). Sen så sluta jag vid 14.30 då tog jag bussen det va fett kallt i bussen det kom typ in en äcklig jävel in i bussen han stank som fan sen så satt han sig bredvid mig jah bah uuft haha' sen så kolla han på mig sen till slut så gick han ut från bussen yees kunde andas igen:o.o. sen så gick jag ut från bussen så kolla alla på mig jag tänkte bahh kan sluta kolla fett störigt:o sen så fick jag gå 25 minuter för att kma hit.. aa så gick jag och hörde på musik sen så kom det en bil prick bakom mig hahah blev fan vet rädd hoppade till;p men ska klä på mig myskläder nu skriver senare pusspusss/Nathalie



Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAHA omg hatar när folk stinker sen så kmr dom o sitter vid nån

2010-05-17 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0