lattmask jag är hihi

tjaa. Idag så har jag bara tagit det lungt hihii gick ner och lagga mat.p sen så gick jag och la mig och satt mig vid datan igen hahah viken lattmask jag är! i know-.-. Men natalie åkte till sin vet inte vad det heter haha de dära när man har gröna kläder?(A) aa så hon kommer på söndag tråkigt" sen så åkte veronica till sin kompis linn tror hon kommer imorn så har tråkigtt ska kaaanske kolla på film och äta chips och så senare om jag orkar men e en lattmask(A). Men tror jag ska göra det om jag inte somnar i filmen som jag alltid gör:o hahaa blir så trött när jag kollar på film elr tv vet inte varför:P.p. men brukar inte kolla på film elr tv bara på läskiga filmer annars så hatar jag tv hahah fett tråkiigt. Men aja bloggar väl senare puss!/Nathalie. Låten har sin menning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0