me'

shululu alla bloggläsare
har nt orkat blogga å att jag nt har haft ditt me det, men iaf idaag hare varit skola, började 8 hann :p vi hade engelska me lena(a' hahaha datasalen såklart skriva klart om våra länder, som alltid blir jag aldrig klar .. sen så hade vi träslöjd -.- fuckoff fick göra en del för onödan :/ what ever, efter de så hade vi lunch minns nt ens vare va för mat HAHAHA... sen så taggade vi t gräsplan vi ser volkan, modou, long, ridwan, rony å alla jag å mirre passa ba bollen t varandra (gissa vad jag sköt alltid snett) HAHAHAH sen så hade vi NO tråk bre.. orka berätta, yaani teknik å grejr. efter så hade vi idrott haha kart grej hahaha jag å adama gick efter folk sen efter så va vi ensamma hahah vne hur de kmr säg men skit bre .. seen så skulle jag å adama tagga t skolan HAHAH volkan å long brottas HAHAHHA jag garvar bara han ba; de e nt ens hälften han göra värre. sen så taggade vi aah yani sen så hade vi M-språk.. efter hade vi matte me eva typ satt där å lekte såg mert jag skrek jag ba; mert han ba; aah jag ba; hälsar man nt han ba; jo sen han krama såg nt att rozhgar å mommo va där så jag krama rozhgar:) mommo ba; hälsar man nt jag ba; nej hej HHAH aa what ever orkar nt berätta sen fick vi sluta en halv timme tidigare, yaani kvart över 3, illäääh dilan va i skolan :o skit länge sen jag såg henne :o omg HAHAHA aja ajdee <3 /melek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0