:O.o

hejhej! Ska skriva lite. .O: o haha fast har inget och skriva:(. just nu så ligger jag i sängen och min data stängds av hela tiden haha får fan damp! vill bara kasta den på marken:p. men senare idag kommer veronicia tror jag iaf:D. mm aaah mm aaaa hahahha kollar på gamla bilder typ från 6an.o hahahha shiiittt viken tönt ja var då:O:O trodde fan jag va snygg lika en hääst fan:o. haha assååå tuggar tugummi som en kamel just nu som alla säger:o hahan men hur fan ska man tugga tugummi då med stängd mun elr det går ju inte:?:o . Men fan har ig i alla ämnen vet inte vad jag ska göra!!!!!!!!!!1 BLIR SÅ FUCKING RÄDD FÖR ATT JAG INTE BOR HEMMA HAHAH MINA TANKAR SKRÄMMER MIG :(! Jag orkar inte ens kämpa i den hära skolan baaara hemma i södertälje:(!! skulle börja plugga skit mkt om jag fick kommma hem! men det är ingen som fattar det och ingen lyssnar. Ingen vet hur det känns..... BLÄÄÄÄ På alltinggg men aja skriver senare puss på er fula barn:*/Nathalie Dahlström Antar. Låten assåå minnen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahaha lägg bilder på dig när du gick i 6an hahahaha

2010-05-14 @ 20:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0