syster

HAHAA min fula syster nää skojjaa:P hon är verkligen inte lik mig hon liknar en äkta svenne och hon är smal som en pinne.o. hahah nä ska inte va taskig:p men saknar henne mest min gullunge;*. hhahah lillesyster kommeru ihåg på båten när vi spela spel för 18 årigar sen jagga vakterna oss hela tiden så gick vi ner och spela igen hahah asså va sköna men du va ju största fegisen men det är ju du fortfarande hahaa du vågade inte gå ner o spela igen när vakterna jagga oss ändå upp sen så fick jag gå ner själv haha.. asså shiiitt:o sen så jagga dom mig när jag va själv haha asså dom trodde säkert jag va cpppbarn elr ngt:p sen dom sa till mamma dom bah dina barn får inte spela fast vi fick göra det ändå av mamma haha:). Vi är bäääst:D./Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0