tbx.

alåh alåh alåh alåh alla bloggläsare

iaf är tbx från huddinge skulle åka t stan men nä pallade nt så jag åkte me morsan, lillasyster å baba t huddinge vi kutaaaaaa t tåget ba 1 sekund vi skulle hinna men aah whatever sen så sa baba, att han skulle kolla när bussen kom så morsan gick me hnm, sen va me lillasyster satt där sen de kmr 2 kattiga killar förbli typ 14-15 åringar de stirrar jag stirrar tbx sen de börja le:) fett kattiga asså<3 aa efter de så kom morsan å baba tbx tåget kom efter va vi frame i huddinge, vi gick t H&M först:) vi skulle byta leylas bikini yani aa. sen så gick vi t JC för att jag skulle byta linne t smalare.. asså, ville ha ljusblå men de fans ba S, L, M å de .. va tvungen å ta svart .. fast ville nt. haha baba valde en färg t mig fett katti färg;) röd yani ljus typ§ aa efter så gick vi t lindex å kolla bebis kläder hahaha aa efter köpte vi maat å de:) aah sen så gick vi t tåget aah baba skulle åka t stan för att göra nåt minns nt så jag gick me morsan tbx t fmp;) mommo ringde min syrra nyss typ å sa om han fick prata me mig å de sen vi snacka sådär yaani aa.. lyssnar på musik, chill å de. skriver senare ajdee//meleke;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0