tillbakaa..

tjenare. tillbaka till skiten blä men idag såå va jag hos en kompis sov över sen drog jag till min mormor och hämta pengar för skulle köpa en grej, sen så kom mamma och hämta mig sen så åkte jag och tog tåget det var en kille i tåget som satt bredvid mig fyfan vad han stak svett! jag ba uft haha han visste att jag tyckte att han stack sen som tur så gick han av tåget asså man får lixsom inte bestämma vart man ska sitta i det dära tåget ni som inte vet-.- hähä. men aah sen så kom min fostermamma och hämta mig i norrköping sen hon bah tjatja jag ba hej sen så fick jag böra alla mina grejer själv hahah min mamma sa att min fostermamma skulle hjälpa mig fan:o fett tungt:p. Asså min fostermammma får kanske över 20 tusen i måndaden för att jag bor här men ändå så får jag inte ens pengar eller någoting typ av henne hon tror jag är skitunge och inte kan ta hand om mina pengar själv men jag kan ju det hon vill bah ha mig här för att hon får pengar...... jag hitta inte veronicias hörlurar hemma i södertälje sen när veronicia kommer hem kommer hon säkert fåå damp på mej tss hahah men skiter i henne men aja har inte så mktt mer att skriva kramar/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0