Duscha nyss.

hej alla idag så har jag inte gjort så mkt bara väntat att dagen ska ta slut assååå hoppas veerkligen på att jag får komma hem imorn annars kommer jag få min damp asså om jag inte får komma hem;o men aaa.. det blir möte i skolan och dom kommer berätta för min mamma och soc hur duktig jag har varit och hur mkt jag kan å såna grejer, ! Sen sa mamma att hon ska prata med soc så att dom ska hitta en annan familj till mig typ eller om jag får bo hemma, men aa ska gå och fixa håret och såå nu...... asså det är inte ens soligt ute:o hahah viken sommar ree-.-:) men om jag kommer hem blire solarium grönan o massor.;);)! Men puss och kram /Nathalie

Kommentarer
Postat av: Petra

asså nåt feel äre på soc att dom inte får låta dig komma hem ! de sa ju att du skulle bo där för skolans skull och nu bor du där på sommarlovet också asså dom är hjärndöda jävla fitthorsoc

2010-06-14 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0