..


tja allihopa. Nu sitter jah här och har tråkigt. längtar hem till södertälje vafan är de för kan man få leva så här?
det är sommarlov om liksom 2 dagar. och jag längtar inte ens det ändå jag längtar till är få att bo med min familj jag har lovat med allt jag har att jag ska bli en bra flicka när jag kommer hem men ingen tror på vad jag säger vet ni hur det känns nej?.... det är jobbigt ibland så vill jag bara falla om jag inte hade min familj och mina vänner så skulle jag kanske inte levt idag,, allt känns så sjukt jobbigt varför ska livet vara så här? säg mig varför det känns som det är bara jag som mår så här dåligt men jag är stark jag försöker bara sluta tänka på allt jag har inuti mig.. det är svårt men jag försöker iaf. Mamma sa du är stark flicka du klarar det här jag tror på de. Men alllt blir så mkt bra om jag får le och må bra? jag ler när jag mår bra inte annars. När jag mår dåligt så är jag allltid trött lär mig sig ngt då i skolan? neej tyvärr inte jag iaf.. Mamma hoppas du hjälper mig med det här. att bo i fosterfamilj är det värsta jag varit med om jag lovar har aldrig i hela mitt fucking liv mått så här dåligt som jag mår just nu.. FAN FÖR ALLT FUCKKKK igentligen klarar jag inte en endå dag till.. men mm:( jag skriver snart ha det så bra så länge, löövee/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0