/Nathalie


okej nu ska jag blogga. har inte sovit på hela natten. Men min igår dag va ungefär
så här jag va med petra på heron och kolla på freddy kroker hahahaha vi fick
nästan inte komma in jag baa men joo ja e 15 men ja fyller juu snart 15 ååh
yesss:D HAHAH Men asså kommer inte ihåg va filmen heter men asååå freddy
kroker är med i filmen;) hahah jag skrek och störde hela tiden hela bion
fick damp på mig jag ba petra vi filmar hhahahah-.- petra baa men neee
inte nu-.-- hahaha ,) men vi hade noo life när vi vänta på filmen vi filma
mig hahahhaha omg;O ja e ba bäst;). sen så kom vid hem vid ungefär halv
10 tiden?- sen så drog jag till sandra vi var ute och så sen så lätt hon några
kompisar komma hem till henne som va fett fulla dom har verkligen drickit,
 såå sov inte på hela natten haahhaa är skti trött just nu. men ska till min
moster snart ska grilla och sånt för min kusin kommer hem ;) . aa sen
så ska jag åka tillbaka till fosterhemmet men min familj har sagt
att dom ska hjälpa mig så jag får bo hemma!!:)
men aa jag skriver senaare e lite yr hahahahah;O jag vågar inte
heller sova för jag kommer drömma om freddy kroker HAHHAHAH;o :*
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0