om mig

Ålder? - 1995
Längd? - 1.59
När fyller du år? - 16 juli
Ditt hela namn? - Nathalie Dahlström Antar
Ögonfärg ? - Brun grön typ.
Gillar du någon just nu? - fuck you
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Me mamma inte pappa..
Kan du säga allt till dina föräldrar? - Neej...
Har du kille ? - Nej
Vad ska du göra under sommaren? - hoppas på att jag får komma hem.
Hatar du någon just nu? - Ja för många..
Saknar du någon? - Jaa mkt.. 
Vilka bloggar läser du? - hahah ingens bara min egen
Favoritlåt? - Venne många
Hur många bästevänner har du haft? - Många..
Har du fortfarande kontakt med dom/den? - Några
Vad är ditt längsta förhållande? -  Ungefär 3 2 veckor
Kan du berätta allt till alla dina vänner? - Nej, bara till vissa.
Bästa vänner ? - alla:*
Vem är längst utav er? - vetinte?:o
Vem älskar du ? - Alla mina kompisar & mina familj
När brukar du sova ? - När jag är trött?
Vem messa du sist ? - ....:)
När grina du sist ? - igår..
Vem ringde dig sist ? - Mamma haha
Vem ringde du sist ? - Petra
Vem messa dig sist ? - ....
Vad stog det i din sista sms - :(

Kommentarer
Postat av: tina

hur känner du och melek varandra

2010-06-09 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0