sladd nu..damp..

Okej tja bloggen nu fick jag iaf en sladd till min data för var skit ledsen och arg kunde nästan inte andas! soc var här idag och sa att jag aldrig kan bo med min mamma jag blev så arg dom lyssnade inte ens på vad jag sa dom ba du är för liten för att fatta men om några år kommer du att fatta det jag ba hållkäften ja har lärt mig nu att ja måste sköta mig o så dom ba neej de tar år asså skit jag blev så fucking jävla arg jag kasta grejer över hela huset jag ba ni ska inte förstöra mitt liv dom ba vi förstör inte vi vill hjälpa ja ba mm hjälpa era mammor sen dom bah du får bah komma hem en vecka på sommarlovet jag ba nejj jag ska hemma sen dom skrek ett papper typ att ja ska bo här minst 2 år :@ dom kom bara och hota mig jävla horsoc tog sönder allt hela jag börja skaka kunde inte ens andas visste inte ens vem jag var längre sen så ringde min mormor mig hon ba skit i dom, hon ba dom bestämmer ingeting hon ba ska anmäla dom hahah asså min mormor är bara fööör skön älskar henne. Mamma fuck you du är falsk mot mig.. du är wb ngt kärring! Okej jag är taskig mot min mamma men älskar henne fast hon är falsk klarar mig inte utan henne elr min familj. Men nu finns ingen nathalie längre bara en ledsen ... :( jag önskar att allt kunde bli som förr. mitt liv = förstört.. hatar att ha tråkigt hemma hade jag inte tråkigt i en ändå sekund. men jag tycker att jag ska få bestämma över mitt liv det är ju mitt ingen annas men soc sa det är vi som bestämmer  uuuft orkar inte ens tänka på dom äckliga jävlarna. Men ska snart äta och kanske duscha om jag orkar imorgon kommer min mamma och syster hem från grekland dom är säkert jätte bruna men kommer träfffa dom på fredag dom har fan bästa livet skit på dig mamma... ihihihiihihi ..o va rolig ja e asså-.- hoost;).. men so? har inte så mkt mer att skriva ni kanske inte fattar vad ja skriver men ni får iaf försöka fatta dååå? HAHAHA KISSSS;)/Nathalie,/

låten säger mkt.........


Kommentarer
Postat av: sasa

en fråga vrf ringer du inte din pappa han kanske kan prata med sooc

2010-06-01 @ 21:13:46
Postat av: Nathalie

men uftttttttttttttttttttttttttt min pappa kan inte han har inte rätteheter o prata med soc

2010-06-01 @ 21:48:15
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0