saknar!:'(


varför ska vara så svårt jag gråter och gråter varför ska livet vara så här nu är sommaren här, men jag gråter fortfarande vill att det ska vara 2009 då allt va bäst inga problem va alltid glad varför gör soc så här. stackars diana.:'( saknar dig som fhan bääästasyster:(! allt känns bara problem men jag får leva med det.. soc vet ingeting vadå vi är inte bra för varann ni vet inte ens va vi göör tillsammas asså:(! visste aldrig att det kunde bli så här jag kommer aldrig kunna bli lika glad som jag förut. jag har aldrig i hela mitt liv mot så  här dåligt de här är fan inte kul, alla minnen asså när vi slog alla med balonger på huvudet på bussen o dom fick damp och vi garva igäll oss ååh guuu va jag saknar när du jag och emma drog till stockholm varanda dag vi klädde på min mammas klak skor och alllt!;/ minnen blir bilder som dör ut så äre ;/ Diana kommeru ihåg när polisen tog diig mig o emma ahahha assååå shiiittt dom kom in i porten vi ba vart ska ni :o sen dom ba är det ni som har bombat den dära dören vi ba neeej? sen dom ba joo sen ja ba meeen neeej stick här i från vi vill inte ha problem med er mer sen polisen tog in mitt huvud i väggen och jag dog av garv sen ja ba diana kom vi springer sen polisen tog ut mig och hållde fast mig ja ba va fan göru din pedofil sen han ba du beter dig som en 10 årig ja ba men släpp mig sen han bara va lugn och berätta vad som hänt jag bara men ingeting har hänt! jag har inte gjort något släppp mig! sen så tog dom in diana i polis bilen jaaa baaaaaa diana sen diana ba naaaaatta sen dom glömde och låsa bilen så sprang diana ut från bilen sen så sa hon vart ska vi sen jag baa Vi SPRINGER! sen så sprang vi sen så putta polisen oss så vi ramla sen så skratta vi igäll oss när vi låg i snön och vi hade varandras skor assså en av varje haha sen så tog dom in oss i två olika bilar och vi hade två olika skor på oss:(! HAHAHAHA asså minnen jag saknar. allt döör ut:( men soc tog både dig o mig.... fuck alltting;(

Kommentarer
Postat av: ss

hah sköna ni e jao... men fan vad synd :( var bor diana nu?

2010-06-12 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0