test. /malek

Jag har i mitt liv:  
(x) Rökt. 
( ) Snusat. 
( ) Stulit en bil. 
( ) Hånglat med samma kön.
(x) Varit kär. 
(x) Snattat.
( ) Blivit tagen av polisen 
(x) Skolkat. 
(x) Varit utomlands. 
(x) Flugit flygplan. 
( ) Gått vilse. 
(x) Varit nära på att dö, 
(x) Gråtit dig till sömns. 
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra. 
(x) Skrattat så mycket att jag börja gråta, 
( ) Dansat i regn. 
(x) Gjort ett sugmärke. 
( ) Åkt skidor. 
( ) Sett en del av mig själv brinna. 
(x) Somnat i skolan/på jobbet. 
( ) Använt ett falskt ID. 
( ) Varit med om jordbävning. 
( ) Rört en orm. 
( ) Blivit bestulen.
(x) Blivit missförstådd. 
( ) Blivit misshandlad 
( ) Varit i en bilolycka. 
( ) Varit vittne till ett brott. 
(x) Fått en önskan inslagen. 
(x) Suttit på ett tak. wtf 
( ) Skrikit så att jag inte fått luft. 
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar. 
(x) Stannat uppe hela natten. 
( ) Inte duschat på en vecka. 
( ) Blivit puttad i en pool med kläderna på. 
( ) Brutit någon kroppsdel. 
( ) Sovit naken. 
( ) Tatuerat mig  
( ) Piercat mig på annat ställe än öronen

Du har:
[x] tv på rummet 
[x] dvd på rummet
[x] dator på rummet
[x] telefon på rummet
[x] en kamera 
[x] en videokamera
[ ] din familj har en bil
[x] din familj har fler än ett hus 

[ ] din familj har fler än två hus
[ ] din familj har fler än tre hus
Antal: 7

Du använder dagligen
[x] parfym
[x] smink
Antal: 3

Du ser på
[x] desperate housewives
[x] grey's anatomy 
[x] heroes
[x] the oc
[ ] sex and the city
[x] ugly betty
[x] vänner
Antal: 6


Du har sett
[x] just my luck
[x] john tucker must die
[x] titanic 
[x] moulin rouge
[x] high school musical
[x] high school musical 2
[x] high school musical 3
[x]  epic movie
[ ] dude, where's my car?
[x] the perfect man
[x] legally blonde
[ ] not another teen movie
[x] bring it on
[x] bring it on again
[ ] white chix
Antal: 11
 
Du säger ofta
[x] whatever
[x] oh my god!
[x] venne
[ ] cutie
[ ] sweetie
[ ] nehe
[x] säkert
[ ] sluta gaffla 
[ ] asså ditt jävla luder

[x] svär jao!

[x] mamma töjare!

[x] din mamma re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0