нαвιвι ωααlιd мιττ αllτ§

låtarna väcker minnen..
Frankie J How to deal Luny Tunes Reggaeton Remix
Zion y Lennox - Yo Voy A Llegar
godmorgon.. vaknade 11, morsan's kompisar sov över kunde nt blogga ... å pallade nt, e nt heller på humör, för att de hände nåt.. igår sov jag 01.00 å baba kom hem ... va cook trött la i min säng å lyssna på musik å så... somna runt halv 2 tiden. har nt gjort så mke på morgonen fick ett sms av adrian <3 å messa via data-,- seeen så fixa jag bilder som jag tog på morgonen, orkar nt ladda upp alla.. snacka me akaaam som nt vanligt .. aa venne han drev me mig å va nt ens på humör å så, jag snacka me felipe, asså snacka om att vara eeeeen orre den där guzzen:/ ... tycker synd om felipe ;( .. å snackade me min älsk nyss, bara min§ å walla saknar yoseef:/ känns skit tungt utan han :/ aa livet e tomt utan alla mina bröder ... har nt lust å blogga idag tror jag, ska va hemma, sova, chill å grejr ,, ska nt göra så mke knr mig trög idag. har nt gjort så mke lyssnar ba på musik, chatt, chill å ska ladda ner låtar när jag får den andra datan... å föresten vill säga grattis t booris§ 14 år idaaaaag.. ha en bra dag§ hare gött alla mina sötizar skriv senare om jag pallar, ajdeeeeeh§ /meeelk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0