20 maj 2010

Idag så var de en bra dag fett skönt väder älskar. först så vakna jag vid halv 6 sen så fixa jag mig och så sen så gick jag ner och åt frukost. Sen så sprang jag halvs vägg till bussen sen så kom natalie cyklande och så prata vi å så sen vi kom till busshållsplasten och vänta fett länge bussen va försenad sen så kom bussen:). Så kom jag till skolan och hade läsning läste högt sen hade rast sen lunch å så sen så hade jag so hatar soo vill inte ens lära mig dee-.-. Sen hade jag matte de va ganskaaa kul hih älskar och göra matte m pengar:p. Sen så sluta jag skulle gå till busshållsplasten sen så ropa Hilda på mig hon bah Nathalie jag baa aaa:) sen hon ba ska du till bussen jag ba aa så vi prata å så hur det är i gusum o grejer typp,;) fett varmt det va! sen så vänta jag påå min buss så kom den fett vamt de var i bussen kunde fan med inte andas sen en kille kom så här han ba hej till mig på gud ville ba skratta han va så ful glassögon vet inte vad handikappad hahha nääää ska inte vara taskiggg men sen så gick jag av från bussen fett soligt lyssna på musik sen det kom några killar med vespa bakom mig blev fett rädd:o dom kolla ass mkt sen dom börja tro siiigg hahah hatar såna.. sen va framme här *hemma de är inte mitt hem men aa fosterhem..efter 25 minuter elr ngt sen skulle ut och sola sen så slog jag i min tumme sen den blev helt blåå blev fett sur haha:(!... Sen såå ville jag inte sola hahaha;). Sen min mormor ringde mig ahaha finns ingen skönare än min mormor! Hon är bäst;);) hon har skrikit för mkt på soc så hon får inte ha kontakt med dom längre haha älskar min mormor mäest:*:). Men ska snart duscha äta och så men KANSKE skriver senare pusshej/Natha

 

 


Kommentarer
Postat av: jessy

a maskaran som vanligt i fickan hahahah :*

2010-05-20 @ 20:43:21
URL: http://jessiochgabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0