25 maj

Idag har det varit en jävla idiot dag fick damp för min syster o mamma ska åka till grekland börja gråta i skolan kunde inte lugna ner mig sen min lärare ba vill du va ifreeed jag baaa jaaa gåå typ.. Va skit arg min mamma sa alltid du ska få följa med vet inte vad sen så åker hon bara när jag mår skit du är falsk mamma men älskar dig ändå du är bäst men falsk,,,, men liksom att du inte kunde vänta tills jag kom hem?? så kunde ju alla åka tillsammas men såklart du gör ju allt utan mig.. det gör mig så fucking arg jag får bara ligga här och gå i skolan ååå ha tråkigt när ni är i grekland. Så trevligt noot adhd men ja skriver snart igen för har inte lust så mkt nuuu;);) gullisar;) jag mena jävla fulingar!!!!!!!!!!!!/Nathalie. Bilden tagen ungefär i mars april?


Kommentarer
Postat av: Anonym

iih van va tråk att du ej fick gå med :(

2010-05-25 @ 16:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0