ÅÅ JÄVLA VUXNA LÄS INTE!!:@ STICK!GAMLIGAR

Jag har kämpat i tre månader nu för att komma hem. Jag somnar mig till sömns fast jag vill må bra.. Soc kommer jag alltid hata med hela hjärta kommer hata dom tills jag slutar andas. Dom säger att jag inte kan ta hand om mig fast jag jag kan det ibland så orkar jag inte då orkar jag inte. Soc hotar mig bara för att jag berättar för min mamma att jag inte trivs och att jag vill bo hemma och soc kan hjälpa mig på andra sätt. Då säger dom så här... vi kommer ta henne ifrån dig till min mamma asså hon måste bo där det spelar ingen roll om hon trivis ellr iinte. Den dagen jag skulle flytta hitt sa dom till min mamma det kommer bli jätte bra för henne vet inte vad. Känns som att jag är i ett fängelse mitt igenstans jag lovar helt jävla borta från min familj allt det känns så jobbigt känner mig så ledsen får inget gör inget haatar det här jag behöver ngn o prata med soc kan bara inte göra så här mot migg dom hotar och jag är svag... Behöver fan en advokat elr ngt,;/ föör jag mår jätte dåligt på grund av soc för att dom ska förstöra allt för mig.. Å dom vet att jag mår dåligt men dom bara skrattar skrattar och skrattar. Dom ska få se dom dära horsoc jävlar.. Jag kämpar och kämpar och kämpar utan musik skulle jag dampat sönder allt.. Jag ska försöka klara av det här men jag vet inte om jag göör det soc tror jag har ngt fel i huvuudet för jag inte orkar med grejer o jag blir arg snabbt, Men soc kan baah dra åt helveete. Ni vet den dära helgen jag skulle kommma hem för ungefär en månad elr ngt? soc skrev på ett papper så häär.. 1 Du måste komma tillbaka annars tar vi dig från din mamma  2 du får inte sova över hos nån 3 du måste vara hemma innan9. 3 du får inte slås och bråka 4 du får inte bitta mamma. HAHHAAHAHHAAHHAHAHA ASSÅÅ VA FAN SJUKA SOC ÄR DOM GÖR MIG SVAG ARG JÄVLA HOTAAATARE!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

asså dom hära sockahpat lämnar inte dig vad fan vill dom horungar dom tror du är en leksak va fan dm kan suga deras mamma !!!

2010-05-21 @ 12:48:08
Postat av: jessica

e petra bra haha. dom är jävla mammatöjare kommer stoppa upp alla soc tanter i deras pappas rövhål bre.

2010-05-21 @ 23:47:02
URL: http://jessiochgabbi.blogg.se/
Postat av: vuxen

jävla fjortis, tror inte att du vet bättre än oss vuxna, barn ska veta sin plats!

2010-06-29 @ 15:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0