§


hejhej .. Nyss så kolla jag ba tv och snacka med bästabruur:* han gör så jag blir glad och skrattar tack för att du finns jag älskar dig mitt allt<3.. kolla typ på nyheter haha hade tråkigt men gick tilll tv för får bah damp när datan stängs av:/. så orkade inte sitta vid datan mera.. Men just nu så smsar jag lite och lyssnar påå musik och s姧. Men kommer till Södertälje och hälsar på om 2 veckor ungefääär fett länge uft...:(. HELP MEE!. kommer bara få vara hemma över helgen sa soc vet inte ens vad dom tänker med bara för dom har mått skit så ska dom förstöra för andra det är darför dom har blivit soc:s. så tycker jag iaf:o. Men ska prata med min mamma när jag kommer hem och såå om allt hoppas hon lyssnar på miigg:/. Det är bara min mormor som lyssnar på vad jag säger men hon är överdrivit jobbig ringer mig hela tiden asså 24/7 orkar intee ens svaara men älskar henne§. Men mmmmm aaaa såååå har inget mer att skriva men ni får ha det bäst kramar /Nathalie§

Kommentarer
Postat av: jessica

kuz' vem e det på bilden ?

2010-05-15 @ 10:21:50
URL: http://jessiochgabbi.blogg.se/
Postat av: M

sina eller ?

2010-05-15 @ 10:49:24
Postat av: p

varför har du bild på bästa sina? :) <3

2010-05-17 @ 11:26:46
Postat av: p

hahahha nät du e oxå bästa :) <3

2010-05-17 @ 11:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0