:'(

nu så ligger jag här och gråter min mamma gör så jag mår dåligt hon säger att ja inte kan komma hem och soc säger att de här är bra för mig.. Men hur fan vet dom det är ju jag som vet om det är bra elr dåligt hon säger att jag måste stanna kvar här jag gråter igäll mig hon gör mig så svag och ledsen hon bryr sig inte om mig hon säger bara kämpa du är en klok tjej kan hon itne hållkäften. jah har kämpat i 3 månader nu för att få bo hemma.

stryp mig någon så jag slutar andaas jag orkar inte mer med det här..

Kommentarer
Postat av: Anonym

natta vad har hänt med dig

2010-05-18 @ 23:11:45
Postat av: Anonym

MEN PRATAT MED DIN PAPPA HAN KANSKE KAN GÖRA SÅ ATT DU KAN KMA HEEM!! fan vad synd för dig

2010-05-19 @ 14:07:16
Postat av: jessica

de sant ring din pappa eller dun farmor eller någon så får du bo där. gör det innan något värre händer dom kan fortfarande säga om dom vill ha hem dig men om du får elvu kan dom inte göra någonting..

2010-05-19 @ 14:38:30
URL: http://jessiochgabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0