förlåt förlåt förlåt


Fick se Carlito igår
Förlåt förlåt för att jag nt har bloggat på länge det är bara för att jag nt har orkat så mke me bloggen å så. Iaf igår va jag ute å chillade alla hela fmp å huddinge hade match:) Asså skit glad jag va igår:o Gissa men jag fick se? Fick se Carlito han som sjunger med Aki å JaccoBabylon brinner:$ fick se hnm rappa han va i fmp alla va där venne vad(a' Hahaha fett stolt, ville faktiskt se Jacco oxå.. Men han va nt där men endå:d Aja sen hade alla match vi titta på -.- Tråktråk aah. Idag så har jag nt gjort nåt speciellt bara valt några skor t Turkiet å packat typ:) Har fett tråk här. Juste ville ba säga att jag åker om 14-15 dagar(a' kmr komma tbx 22:a augusti :p Kommer vara i Turkiet typ 2 månader å ett halvt:) Fhaan va soft de kmr bli, ska sola, bada, chilla å nt bry mig om massa problem just nu:) Aja bloggar senare puss:* //melek:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0