fuckat liv

Hejhej tråkk tråkk;). Idag så äre inte så varmt så tror inte jag orkar sola för jag e redan fett brun hahah hela min mage e neger:D<333. men Idag kommer de bli fett tråkigt som vanligt så äree i fosterfamilj iaf för migg... Men kanske sitter vid dataaan och kollar lite på tv fastän jag hatar tv;/ hahha...:). Sen så ska jag duscha och så. sen moorrn skola värsta ångest haha orkar fan inte vakna.... längtar bara hem till södertälje(a) såklart men aa har tagit fett med många bilder hahahah hade fan tråkigt men orkar inte ens lägga dom på datan för ja e fett latt vet inte ens vart min mobil är.p haha den är helt knullad-.-. Men ska ner och äta frukost-.- hhahah fettttt tråkigttt men vad ska man göra kan inte göra ngt åt det;/ men ska försöka:O hahhaha men jag är bäst så de såååå:) men aja nu ska jag typ klä på mig och såånt och ha tråkigt värsta ångeeest;/ jag borde vara en snäll tjej! förlåt mammma :/ om jag får bo hemma ska jag bli världens snällaste tjeeeej:* ska iaf försöka;/ men aja skriver snart ni får ha det så bra så lägge loove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0