I älskar thee väder:*

alåååh alla katter
aboou idag asså idag thung dag, vi började me engelska började 8 hann som vanligt ;) aah sätt ba å lyssna på musik medans adel lekte lil al fadji :p hahahah tung hanba; nu ska vi lära oss om ordet guzz;p hahhahah efter så hade vi typ rast:p gick t uppis alla va där å chillade sen typ deva tråk sen gick jag ner t slöjd me hela klassen gick ut å körde fotboll :p anders kom aldrig efter 5 min kom han så vi gick in hhhahahe klar me min sak ska ba lacka den hahah aja efter hade vi no tråk asså fkg arne han förklarar för ingenting ingen fattar va han säger bre -.-! aa sen hade vi idrott :o ci körde brännboll :) walla idag jaga va fett seriös på lektionen :o sprang 5 gånger fram å tbx får grusplanen typ 20 m elr nåt e nt bra på sånt hahahah lyssnade på musik medans jag sprang ;p aah sen ci körde brännboll å de :) vi vann såklart va händer, asså walla de va cook varm dog vädret va skönt men jag hade fan leggnings under min adidas byxa :o jag dog av törst sen jag lyssna på musik de blev skönare -.- aa sen hade vi m-språk me eva vi gick ut :p å körde några leker typ jag ska beskriva nåt ord å körde lite goter sen ska han gissa va ordet är ahhhahah adama e tung hon ba; vad äre man lämnar efter man har gått ut me hunden? jag ba; bajs hahahha sen dog av garv asså ingen fattar skämtet HAHHAHA sen ser mommo med sin lillebror.. aa sen vi körde sådär aah efter fick vi sluta så vi gick tbx t skolan:] hahah sen hade vi matte prov om eeh hmm va fan heter det :s minns nt -.- aa iaf blev klar efter typ 50 min HAHAHHA gjorde oxå vg delen på nåt konstigt sätt :o hoppas jag får G iaf:$ aah sen taggade driket hem pallade nt va ute å de.. ska kanske ut senare vi får se :) maten e snart klar fett gott ^^aja skriver senare pussåkram:* //melek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0