kopierade inlägget från andra bloggen..

shululululu alla bloggläsare
IGÅR
28/5; förlåt för att jag nt blogga igår menmen. iaf igår så va i skolan sådär vi hade vanliga lektioner kom typ 10 min försenat å vi hade kalle då aa efter så, blablabla aa efter lunchen så va jag i skolan å väntade på awa:$ hon skulle göra inbakade flätor, vi hade ba typ 15 min på oss;) så hon ba jag kmr hinna sådär sen så hade hon ingen kam så hon tog hårspene sådär å fixa mitt hår:) abooou jag dog höll mitt öga för att de nt skulle bli kines x) HAHHAHA de gjorde fett ont asså:( skulle nästan böla .. aja sen så kom alla andra de ba; due fett röd där jag ba; aa vadå man får fett ont sådär efter hon så hann vi me matte sådär ahhaha de kändes konsti från början vnevad=) efter blev van sådär fettt snabbt xd aa hade släppt hår en tjej i min klass ba; om jag ska var ärligt så passar det dig mest av hela kalssen jag ba: tack;) sen alla ba fett fint sådär de passarej efter fråga duygu haha hon ba; nej de passar nt HAHAH å före första jag tar nt illa upp för en liten sak tönt:) aja sen så skulle vi ha idrott så duygu ba haru adidas byxa jag ba:aa blå å svart i skåpet hon ba; låna mig blåa jag ba: äru dum den kmr spräckas då från låna svarta aboou hon likna en kille -.- fett ful sådär aa whatever vi hade prov på so kunde inget eftersom jag nt träna så vi fick sluta de somm va klara :p så jag åt min klubba fett gott :$ hahah aja orkar nt berätta mer skriver senare :* puss&kram/melek
en bild på hur inbakade flätorna blev på migx)

Kommentarer
Postat av: lunaaah

kattiiiigttt

2010-06-01 @ 22:00:46
URL: http://luunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0