sjukt!


´Hej orkade inte gå till skolan idag hade värsta huvudvärken igår för hade värsta dampen o grejer va skitt ledsen.. Ville verkkligen bara dö sen lugna natalie ner mig hon bor också här hon är bääst<3.. Soc hade sagt till min mamma att om hon försöker hjälpa mig så skulle dom ta mig ifrån henne men vafan jag har verkligen gjort allt för att få komma hem och bo hemma! Dom är så dumma i huvudet fyyy på dom. Dom fucking soc kommer komma hitt den 1juni å prata med mig dom kommer verkligen hota mig varje gång dom ska prata med mig så hotar dom mig och jag blir arg jag hatar dom så otroligt mkt så jag bara vill dö. Jag behöver verkligen hjälp jag vill inte må såhär jag har aldrig mått såhär dåligt. Jag vill bara att allt ska bli som förut. Soc fattar inte man lär ju sig av sina misstag. Okej vill ni veta varför jag inte får komma hem på sommaren? Lyssna jag kan bli arg å det har hänt grejer med polisen men asså det är inte allvaliga grejer har aldrig snoottt bara när jag va liten? har aldrig duckit inget sånt. Men det första som hände med polisen va att vi kasta stennar ner på bussarna för det va kul sen andra grejen var att en kärring sa att vi försökte ta hennes väska bara för att jag puta min kompis på henne hon va verkligen sjuk kärring. 3 grejen va att en kompis banka på en dörr. så kom polisen för dom tre grejerna såklart jag blir arg dom håller på skit mkt och bombar mitt huvud,;/. O det är darför jag inte får komma hem på sommarlovet? visst är det sjukt? man lär ju sig av sina fucking misstag!


Kommentarer
Postat av: anonym

Sjukt synd gumman, jag hoppas på att alllt blir bättre

2010-05-29 @ 00:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0