tröttis ja är


tjjjaaba,tog bilden nyss ser ut som en vet inte vad haha ser fett trött ut och mitt hår haha herregud!men skitsamma!-.-. vakna typ nysss aahh :s haha jävla tröttis jag är! somna ungefäär vid 16.00 tror jag ngt sånt direkt när jag la mig i sängen så somnade jag haha:D Trodde fan det va skola när jag vakna och att klockan va 10.00 när jag kolla på min mobil jag baah yes behövde jag inte gå tii skolan idag(a) tänkte jag -- hahah men sen vakna jag till lite mer-.- så visste jag att det va idag HAHAHAAH som att ni bryr er men aja ändåå:p. hmm haha kommer inte kunna sova inatt fhan.o. men på torsdag kommer mamsen till skolan vi ska ha mööte och såå hoppas jag fååår följa med henne. ahhha jag berätta för min lärare jag bah hon jag bor hos är inte min mamma! jag ba hon betyder hmm vad ska jag säga jag rita bara en punkt på ett pepper så aah min fostermamma betyder bara såå här lite för mig . som en punkt! hihi och min mamma betyder mer än hela världen...... och så sa jag att se hon jag bor hos gör så jag mår dåligt men se min mamma gör så att jag bra!! HHAHAHA YÄÄEAAH SANT:* men aja har inte så mkt mer att skriva??:):) men pusshej/Nathalie


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du sluta göra den där jävla fula minen på var enda bild

2010-05-04 @ 21:45:46
Postat av: Nathalie

hshshs neeeej det kan jag inte du bestämmer inte jag gör va jag vill hahah!!!!! skit på dig

2010-05-04 @ 22:13:38
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0