Bjuder lite på mig själv

vill ni veta varför jag hamna i fosterfamilj? för att jag va ute mycket gick aldrig till skolan bråkade mycket med polisen råka göra så att det brann hos mig. så fick soc reda på det och dom ba hon kan inte bo hemma på ett långt tag. men vet ni jag va ute mkt för att jag hatar att vara ensam jag gick inte till skolan för att jag tänkte jag måste ändå flytta och orkade inte vakna ville sova längre så jag kunde ha en rolig dag sen med kompisar. jag bråkade med polisen för dom säger att allt är jag och att jag beter mig som en 10 årig dom säger liksom berätta vad som har hänt flera gånger sen så flippar jag och springer för jag vill inte ha mer problem men sen så ramlar jag hela tiden och sen så håller dom fast mig och jag blir helt cp det är inte mitt fel. och det dära när det brann hos mig va för jag råka lägga olija på spisen sen de bran skit mkt sen jag bluste bort de snabbt sen så sa jag till min syster och saga det brann i köket sen dom ba varför ljuger du? jag bah joo på gud kolla sen jag visa dom asså shit!. allt var av misstag. Och nu har soc sagt till min fostermamma att jag inte får vara hemma själv här för att jag kommer brinna upp huset elr rymma är dom dumma i huvdet?! eller ja verkligen / Nathalie Dahlström Antar .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0