:)

hejj. har inte orkat med daatan idag har sovit hela dagen ungefär kom från skolan vid 12 hade möte med skolan och soc och sånt asså jag fick fan damp dom bah vi tycker att du ska börja om 7aan jag ba aldrig i mitt liv. sen soc sa att jag skulle bo här tills jag går ut 9an och kanske 1 2 3 ring oxå pååå gud blev skit arg jag bah hållkäften min mamma sa att jag ska flytta hem i sommaren sen min fostermamma bah aa du ska komma och hälsa på i sommar jag ba neeeej min mamma sa att jag ska booo hemma föralltid då:@ blev fett sur såå va arg på hela mötet så spraka jag på boret hela tiden asso fuck allting jag blir så himla arg på folk som tror dom bestämmer över mig.. :s . MEN NÄR JAG FÅR BARN SKA JAG ALDRIIIG ALDRIG BLADDA IN SOC ELR NGT KOMMER SPOTTA PÅ SOC OM DOM KOMMER NÄRA MITT HEM:@ MINA BARN SKA INTE FÅ HA KONAKT MED SOC för dom får inte må lika dåligt som jag mår just nu soc är skit !!! dom tror dom är bäst men dom göre bara värre fuck fuck soc uschhh .. mina barn ska inte ens fååå veta vad soc är. men just nu såå lyssnar jag pååååå mussiiikk och är fett sur som vanligt längtar till lördag ...:). ajaaa pusshej:*/natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0