shuuue alla bloggläsare:)

IGÅR
26/4; igår så vaknade jag 7, å den här veckan ere typ kärleksvecka i skolan typ:p HAHAHA så jag började 9:10 men aja, sen så plattade jag mitt hår :) walla de synd mitt hår e slitet å de. what ever sen så trodde jag att jag börja typ 8.10 -.- asså blev fett stressad.. sminkade mig cook snabbt sen glömde pengar me mig å så.. aa första lektionen handlade om sex å kunskap elr nåt sånt -.- HAHAHAH doog skabbiga människor. efter så hade vi rast :o ronny drev me shaffiya XD aa sen så hade vi bild tror jag, man skulle typ göra nått vackert :p haha gjorde ba cook snabbt. skrev ba jag älskar dig:$ gulli jage :p ridwan e tung ;p han skrev ; älskar emad HAHAHHA.. sen vi fick typ sluta en halv timme tidigare, stolt brooor<3 efter de så hade vi lunch :p åt nt å så sen körde vi fotboll som vanligt :p aja sen så hade vi frågor som man skulle svara på :s vad är mens å grejr :S HAHAHHA skämmigt mannen jag gick t google tomas ba; vem e inne i google å heter adafr01 HAHAH jag ba; eeh shiet sådär sen jag svara på frågorna fast typ hälften sen skulle man göra oxå killarnas xd aa skit i vi fick 10 min rast jag pallade nt skolkade som vanligt å taggade t visättraa;d va hos mirjana cook söt lillasyrra hon har :p baxade nötter från henne :o sen taggade jag hem å så. sen de hände värsta bråken me syrran .. å så orkar nt berätta å så.. ajdee pallar nt berätta mer om dagen.

IDAG
27/4; idag så har de varit som vanligt. kärleksvecka å grupper å skit:o vaknade halv 7. åt frukost va skit hungrig sen så plattade jag håret-.- å tog på mig kläder såklart jag går nt naken t skolan xd sminkade mig å letade efter tuggummi .. morsan hitta en paket (aa' fick skit ont när jag tuggade typ huvudet elr va de heter .. aa sen så gick jag t skolan. kom kl 8 å jag skulle börja halv 9 å då hade vi musik, singstar xd HHAHAHAH han delade oss 2 å 2 -.- fick va me maja elr va hon heter.. palla hon valde en cp låt bre ståg ba där å va helt tyst medans alla stirra. sen efter de så hade vi heta stolen HHAHHA de skulle typ fråga frågar så skulle man typ stå där de står nej, ja elr kanske elr nåt. tunga frågor asså sen efter de så hade vi lunch taggade t lunch adama va där sprang t henne å snacka me henne sen så taggade hon hem hon pallade nt me kärleksveckan å de-.- sen efter lunchen så hade vi kärleks mums :p åt våfflor venne hur man stavar. sen så fick vi vara dit datan å skrev vem man ville ge t :p skrev t min lillasyrra för att jag älskar henne HAHAH ridwan han ba; jag vill ge min kärleksvåffla t ken för att hane bra på att pussa min rumpa HAHAHAH jag dog av garv så jävla tung. sen så börja de snacka om mig ken å ridwan jag ba; eeeh å grejr de snacka om en kille som vill ha mig,, ken ba; hone katt å så jagba; tss.. sen när vi sluta så körde vi fotboll å så.. sen så skulle shaffiya hämta sin biljett t tyskland xd rozhgar gick me mohammed å rozhgar såg mig å sa; HEEEJ MELEK AYDEMIR jag jaga hnm å fick tag på hnm :p sen jag håller i hnm mert kmr springande å rör mig jag håller i rozhgar han springer jag glider me stil bror;) sen efter de så gick vi t skåpet å hämtade hennes biljett sen satt vi :p å jag lyssnade på musik mohammed gick förbi å gjorde nåt på min axel xd HAHAHAHA typ palla... aa efter de så va jag me jerimi å adel :p hahah, hann köpa redbull för 25 å körde så saker :d sen så hade redbull hål mitt i sj drickan fast jag nt öppnade den mohammed å rozhgar kom å mommo ba; eey melek jag ba; ha han ba; kan jag få dricka jag ba; de hål han ba; va jag ba; de e hål han ba; och jag ba; nej han ba; kom igen jag ba; nej bre tagga. sen så fråga rozhgar kan jag få dricka en knunk jag ba; nej han ba; cook snål å mommo ba; visst HAHA mommo ba; äru syster me leyla jag ba; aa han ba; vrf heter hon leylani å du aydemir jag ba; för att hon vill han ba; okee men visst er riktiga e aydemir jag ba; aah sen de taggade jag öppna dee titta bak HHAHA sen jag drack efter de så taggade vi t skolan orkar nt berätta e cook trött aja bloggar typ senare just nu lyssnar jag på musik å chill grejr:p hareee bäst mina änglar(a) //melek:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0