HAHAH

HAAHHAHAHA assoo hade fett tråkigt i engelskan sååå jag rita av min lärare hHAAHH Vaa rolig jag äärr rrita oxåå soc HAAAHHA.men idag så vakna ja halv 7 skulle missa bussen så min fostermmamma shyssa mig till busshållsplasten :) ahhh så hann jag med bussen:). sen så kom jag till skolan hiih :d såå kasta jag papper på felix elr va han heter -.- haha sen blev jag tvungen och ta upp allt jag kasta-.- aa sen så blev det mat så blev de kykling jag e skit äcklad av kykling de finns blod hahHHAH sååå jag sa till alla att det fanns blod i kylingeen.p haha. sen alla blev äcklade men jag smakade inte ens kyklingen men jag luktade och blev redan äcklad ahah. blää blääää :) typ såå var min dag elr gjordee mkt mer men orkar inte skriva pusss puss. men just nu så lyssnar jag på musik och sååå har tråk men ajaaa lovee / Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0