i skolan:*

hejjhejjj har ingen bild men just nu sitter jag i skolan omg shit va de rengnar  o snöar haaha-.O Men näästa fredag åker jag t liseberg meeee frittisgården de kommer bli fett kul:d<3 men börjar 12 sen så slutar jag va halv 3 hihi aa sen så tar jag bussen t hålan mitt ingenstans gusum ffett tråk . men jag ringde min mamma igår jag bahh får jag vara hemma på helgen hon bah neej ja tror inte de JAG BAAAA MEN JO SNÄLLAA JAG VILLL SEN HON BAH JAG TROR INTE SOC KOMMER LÅTA DE jag baaa jävla fitta du e  och allt hon bah men vi kommer 7 maj med soc jag baahhh assååå shiiiiiiiiiit............................ fitta fitta äckliga skabb låt mig inte svära mer !!! men idag har jag varit fett trött hela dagen såå somnade ungefär 1 timme här i skolan hhahaa-..-. men men :d<3 orkar inte skriva mer så bloggar senare niii får ha det sååå bäst pussar / natthaalie :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0