/i skolan

har ingen bild men och!. e så fucking jävla arg min lärare han sa till några killar att ja e dum i huvudet vet inte vad han e sjukk assååå shiit han e pedofil han berätter allt va jag göör.. han skämmer fan ut mig jävla pedo han berättar hur ja e och att ja inte orkar med ngt och att jag aldrig lyssnar och bara smsar han e fhan åååh blir så jävla arg men aaaaa men nu ska jag gååå och mobba honom hHAHAHA . HATAR HAN han e ba bläää han säger att jag inte ska svära men han svär själv han e en pedofil han borde vara i fängelse nu hHAHAHAHA . men bloggar lite senare näär jag kommer till mitt fosterhem asså kan inte säga hem men hihiih.... aja puss vi hörs senare ! / Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0