kort inlägg x)

 
shululu folket, har nt gjort så mke, vaknade kl 11, somna kl 1 igår skit trött asså.. men aja snackade me adrian om att vi ska träffas me shaian å nån som jag skulle ta med, men vi får se kanske, kanske nt.. morsans kompis ska komma å grejr händer alltid just då -.- HATAR! hade tänkt va ute idag men men fuck de går nt .. men skit i imorn kanske de går vi får se;) saknar felipe... ska försöka hålla mig för de jag har gjort.. vill bara säga förlåt för allt:/ idah ska jag nt göra nåt ska leka ängel framför morsans kompisar:p hahahah, lyssnar på musik, chill, chatt å grejr. kmr nt vara vid datan så mke idag så nås via (mp) 0700510173 :* saknar skolan på grund av en kille:$ så fkg gulli hane§ krigar för hnm här och nu(a'  å ni som kallar mig pedofiler kan dra åt skogen;(ni vet vem nie...vill ba säga förlåt t hedi walla menade nt de;/ aja bloggar senare, ajdeeeh hare gött //melek;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

katt(a) msn?

2010-04-04 @ 15:54:38
Postat av: meeeeeläk:*

snacka om sjuk, tagga.

2010-04-05 @ 11:02:22
URL: http://nattaochmalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0