' melek

kärlek&respekt.
jag kommer ihåg hur jag blev kär i dig. det var dagen jag gick i 3-4 an. jag kommer ihåg hur mycket jag kämpade, grät å doog för dig.. jag kommer ihåg att du hade någon då, och ändå hade jag grov känslor för dig. men jag ville att jag var den tjejen, den som tillhörde dig. å jag ville kunna kalla dig min. bara min. men det kunde jag inte. vet inte varför. jag låtsades som ingenting, låtsades som att allting var okej. men saknade fortfarande något.. det var dig. det var dig jag saknade hos mig. ville bara hålla om dig. ha dig hos mig föralltid å aldrig släppa taget. visste att de aldrig skulle bli vi två, visste alltid att de inte kommer bli vi två har kämpat i fyra år. är inte värd dig nått skit. kan bara tra åt helvetet .. vare gång jag lyssnar på en speciell låt så på minner låten om dig. första gången jag messa med dig så svarade du efter några dagar slutade du messa. du golade t alla vad jag skrev till dig på sms och skit.. jag trodde jag kunde lita på dig. trodde du var sån som brydde dig. trodde inte att du var skit. men nu tror jag inte på nåt längre. har försökt å hunda efter dig men det går inte, vill inte visa det för andra å alla. eres mi todo. min kärlek för dig är obeskrivlig. oavsett om du vill ha mig eller inte. så kommer jag inte ta dig. vet inte varför. har gått igenom allt. och vad du har gjort mot andra. nu är det inte min tur att bli playad eller sårad.. när folk börja hålla på med mig och grejer. så börja du också fast jag fattar inte varför du gör så. du golade till alla att jag har gillat dig i fyraa år. jag vet inte vad jag vill nu, tror jag ska börja glömma dig har kämpat å slitit i fyrra år och inte fått nåt skit. vill bara glömma dig å sluta tänka på dig. men varje gång jag ser dig så kommer mina minnen upp. jag tror inte på de som säger "jagälskardig" jag tror på ögon som gråter för en person. det kommer aldrig bli vi två. ser redan att det aldrig kommer bli. hoppas du hittar den rätta inte den du sårar. inte den du hatar. inte den du playar. försöker att glömma dig men det går inte. pallar inte kämpa för det känns som att jag ska störa. fuck kärlek man blir sviken av den personen som man tycker om. att bli hatad sen bli älskad är det värsta som finns. jag blöder kärlek. orkar inte slösa min tid för dig, ska glömma bort dig helt ska inte bry mig om dig. du bryr dig inte om mig. ska behandla dig som jag blir behandlad av dig. vill bara gilla dig som vän inte mer än så. orkar inte mer. fyraa år har gått och jag älskade dig kämpade för att få dig men du var inte värd det. jag mår dåligt. ett minne från dig till mig 2006-2010.. jag älskade dig:/ men nu är det öveer helt över. du vet vem du är.

Kommentarer
Postat av: någon

vem menar du :p

2010-04-28 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0