ni behöver inte läsa..

jag gråter hela tiden har ångest varför är jag här varför vad ska jag göra här? dom säger att ja ska gå i skolan här men jag kommer aldrig orka kommer bara sakna min familj jag orkar fan inte mer min mamma säger att allt kommer bli bra det har gått en månad nu och ingeting har blivit bra bara värre hon överdriver... de finns skolor i södertälje oxå ? inte bara i söderköping.. Mamma jag vet att du inte orkar me mig mer men varför föde du ens mig? varför ska jag leva för ? för att bo i fosterfamilj och må skit????. jag fattar inte varför du kunde lämna mig mamma!:(. du säger att jag måste gå i skolan men jag kunde ju göra de i södertälje. men vill ni veta varför jag inte gick till skolan? först så gick jag till skolan sen så vakna ja sent sen så orkade inte ja vakna så gick ja inte till skolan sen så börja jag gå till skolan ibland sen så fick jag höra att jag var tvungen att flytta då gav jag upp allting gick aldrig till skolan börja umgås med vänner orkade inte bry mej ville leva livet sen den dagen när soc kom hem till mig så krossades mitt hjärta. sen sa min fostermamma att det var min mamma som ville att jag skulle flytta och det var min mamma hon vill inte ha mig assååå shiit viken jävla mamma man kan ha sen när ja säger till min mamma de va du som ville att jag skulle flytta då säger hon att det va soc men det var ju min mamma som gick med på att jag skulle flytta världens falskaste jag har. jag är instängd som en kärring som bor i skogen med hundar som liknar grisar mitt igenstans.? tack mamma tack för du är världens dåligaste mamma du tror du e så smart men du e bara blä assso jävla skit............... du orkar med min syster men inte med du kasta bort mig som om jag vore smuts , fuck you mamma

Kommentarer
Postat av: Michella

shit ja förstår dig, vilken jävla mamma du har.. ge aldrig upp, allt kommer bli mkt bättre när du blir äldre och kan sticka från kärringen, ge aldrig upp hoppet, jag finns här iallafall..

2010-04-03 @ 14:10:58
Postat av: nf-

när hände det här , hemskt .. :(

2010-04-05 @ 22:31:29
URL: http://nuurish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0