Trööttt

hejhej! kom nyss hem från skolan asså omg kunde inte sova på hela natten ungefär hade fett ont i halsen sov ungefär bara två timmar elr ngt :S sen så gick jag upp från sängen 20 över 5 och började fixa mig och sånt sen så kvart över 7 så börja jag och veronicia gååå till bussen tog fan fett lång tid att gå till bussen typ en halv timme elr ngt och det va fett kallt på morgonen :o. Sen så kom jag till skolan och va fett trött så fick jag gå o vila i ett vilo rum och jag somnade direkt ..:* jag slutade halv 3 idag de va en lång dag :) sen så i matsalen så såg jag sara så var jag m henne en stund typ:D. kanske ska åka till liseberg 30 april me frittisgården så de sååå hiihih (A) :D<3333// Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0