' mäläk;*

Dig:
1. Hur lång är du? 152 
2. Vad vill du bli när du bli stor? venne
3. Vad pluggar du? på allt x)
4. Har du långt hår? nej, ba när jag plattar XD
5. Vilken hårfärg har du? svart/brun 
6. Sminkar du dig? aah
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vit bh. svartvit björnborg:)
8. Har du kysst någon idag? nää
-
Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop? alltid
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? pappa
3. Hur många syskon har du? två st
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? baba meyrem(lillasyrran) har fått tand HAHAHAH
5. Vilken mat lagade din pappa senast? fhan vet jag;o
6. Hur många ställen har du bott på? 1-,-
7. Vem i din familj stör du dig mest på? syrran..
8. Vilken familjemedlem är snällast? lillasystern:)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? minns nt.


Kompisar:
1. Vem är din bästavän? vikken bästa?
2. Har du kysst nån kompis? japp
3. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? aah
4. Vem har du varit kompis med längst? memis barndomsvän(a'
5. Vem känner dig bäst? mamma
6. Längsta tid du varit osams med en kompis? 2-3 månader..
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? deklart 
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? neej:s


Kläder:

1. Vad har du på dig idag? gråa mjukis, å grå linne
2. Har du bytt om idag? aa.
3. Favorittröja? svart adidas:$
4Sexigaste klädesplagget på andra könet? ha?
5. Har du gett bort kläder nån gång? aa många gånger
7. Har du handlat kläder genom internet? neej bre
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? neej vrf skulle jag?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? venne
10. Vad använder du för skor? tyg

Vågar du:

1. Skrika åt dina föräldrar? hela tiden

2. Klä dig annorlunda? aa?

3. Vara dig själv? nej leker min morsa;)
4. Visa dig i bikini/badbyxor? beror på vilka.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? HAHAH nej
6. Pierca dig? nää palla'
7. Ge dig på utmaningar? kanske, kanske nt

8. Ha sex på offentlig plats? äru hög elr full?
9. Äta små kryp? eeuw;s


Skolan:

1. Vad heter din skola? annerstaskolan

2. Vad heter din favoritlärare? annica
3. Vad är ditt favoritämne? rasterna
4. Snyggaste läraren på skolan? alla e fula
5. Fulaste läraren på skolan? tomas
6. Tråkigaste ämnet? matte.
7. Har du skolkat mycket senaste året? nt så mke.
8. Hur tar du dig till skolan? går som en åsna


Någon:

Som förstår dig: akaam
Som du saknar: många men nt alla
Som du längtar efter: aa fhan..
Som du hatar: många asså.

 

Vem:
Kramade dig senast: mamma nyss
Pussade dig senast: minns nt
Var du hos senast: vene
Ringde dig senast: nikos
Ringde du senast: mohammed, idag

Jag:

Är singel: fri som en fågel
Saknar någon just nu : vetnt 

Sjunger i duschen: ibland
Är en morgonpigg person: iblandx)
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nej 
Är kär i kärleken: va sägeru?
Skrattar åt mina egna skämt: hahahh alltid
Vill ha barn: en dah


Syskon: 
Pojk/flickvän: neej
För många vänner: fattarntxd
Rymt hemifrån: nej
Färgat håret: nä
Bra självförtroende: neej-.-

Sagt "jag älskar dig" till någon: aa många gånger
Varit kär: jaaa
Gjort något olagligt: aa nån gång
Somnat i skolan: nt riktigt XD
Sett en fallande stjärna och önskat: neej:o
Varit otrogen: aa en gång...
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: venne

Smugit ut utan lov: hänt

Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
En hemlighet som ingen vet: vikken hemlig re?
Varit på en blind date: neej:s
Sovit en hel dag: ah
Somnat gråtandes: hahha alltid-,-

Brukar du:

Titta dig själv i spegeln: varje min jag ser en spegel
Ha ångest : ibland
Drömma mardrömmar: ofta

Klä dig i svart: hahah alltid
Hata folk: aa vem gör nt de

Lita på folk: aa finns

Sista personen som:

Sov i din säng: jaag
Fick dig att gråta: mamms
Du delade en dricka med: ingen
Skrek på dig: lillasystern
Du fick sms från: robin 


baxad från daalal besök hennes blogg; http://dalal.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0