tvåå dagar i rad(a'

Shoooo katt'
Burim Rama - Orkade inte mer.

IGÅR
11/4i går så vakna jag typ 11 å åt frukost xd me familjen:) sen så fixade jag mig, hade adidas byxa(båa), linne(svart) å svart adidas kofta;) syrran å jag åkte t huddinge för att köpa smink å grejr vi missa tåget så vi fick typ vänta en halv timme .. sen så åkte vi dit å köpte saker,, iaf tur att vi hann xd sen så va vi framme i fmp:p leyla å dali skulle ut ville oxå (hade ba lust) sen så ringde dali syrran å sa att vi skulle komma så vi kom å vi missa bussen -.- aja fick vänta typ 20-30 min hahahah tur att jag hade nötter me mig (aa' jage bäst asså:D sen så kom bussen asså jage sjuk-.- jag har busskort står där å ba eeeh?? oj äre klart HAHAHAAH. sen så va vi framme i rågsved:) gick typ t en affär för att köpa nåt att äta typ killen va cp:s höll på me dali å grejr.. aa vi gick typ upp t skolan snösätraskolan( minns nt va den hette(: ) sen så gick vi tbx 3 killar följde efter oss ;s sjuka sen så gick vi tbx dali ville prova en sak å fråga en kille å han sa nej xd sen så gick vi fram å tbx typ alla lekte venne vad sen så sa en kille är ni modeller elr, dali ba; aa du vet;) tree killarna ba ; va görni? jag ba; bajsar , HAAHHAHAH aa sen så gick vi skulle ta tåget t högsätra :p så gick vi å en kille stirra xd HAHAHAHAH han lekte coook mke asså hahah mannen en kille ba; eey due nt i skolan ber dig lek nt framför guzzen ha,  haha jag garva han ler jag ler tbx aait walla cook katti han va :$ aa tåget kom vi hoppa in å de tog ba 5 min så va vi framme vi leta efter IP nästan hela dagen-.- så såg vi fritidsgården xd vi gick in alla ba hej HAHHA vi gick ut å leta efter ip så fråga vi hedi om han visste han ropa efter oss fast vi nt såg hnm xd han messa leyla å ba ; att hane på fönstret venne vad vi gick dit å han ba; lyssna du ska gå rakt fram t skiten sen venne vad vi fick han kolla om vi gick rätt ;p sen så kom 3 killar kanske 16-17 år å sa ska ni spela fotboll vi ba neej syrran fråga vart ip ligger så han ba; kom ska visa er så vi gick efter :p så var vi framme, akaam å hans vänner gick såg akam visste att de va han seen efter så ropa de min syrra å ba äru akams ex hon ba; nej dali ba; de e tsm han ba; aha sen så fråga jag en sak minns nt vad xd så gick vi t tbx men sen så va akam borta venne vad så kom tåget å akam å hans vänner va där å ba de e där venne vad vi satt å grejr xd sen så va vi framme vi va längst bak å fick gå fram efter att vi va i tåget då -.- sen så sprang akam å jag ba; ilääh va snabbt sen så var de på västra sidan fast vi skulle t  busshållplatsen så kom bussen vi fick fan kuta en buss va fan nära på att köra på oss hahahah va typ hemma kl halv 21.30:p sen så va vi hemma å så va skit trött efter dagen asså de hände mke :p aja pallar nt skriva mer om dagen:)

IDAG
12/4; idag så vakna jag kl 7 å började 9.20 iaf va vid datan typ 10 min sen fixade mig å grejr sen så pallade jag nt ha första lektionen så jag skolka å åt nötter ahhahaha min skola e skit nu xd kasta överallt xd va ska man göra turkar :pvi hade NO så vi fick redo visa vår solsystem grej,  sen så hade vi matte med åsa asså bättre än anneli aa fick sluta 10 min tidigare:d walla asså tung daah bre min lärare har åkt t sälen me 6orna så jag slipper henne re skönt får göra va jag vill precis va jag vill;) stolt, haha på riktigt så slutar vi kl 4 men fick sluta 2 timmar tidigare asså soft bre:p hahah gick t centan me alla köpte 2 klubor, 1 tuggummi å en burn för 13 kr :p sen så gick jag t skolan å höll på me folk -.- adeel e cook jobbi å så ... adrian kom förbi jag ba; adrian:D driver HAHAHAH sen så när kl va halv fyra gick vi t FG (fritidsgården) ni som nt fattar XD va där t 5, halv 6 asså  först körde jag å nån pingis xd sen så körde vi biljard HAHHAH, sen så körde de wii, hahaha fick cook ont i ryggen fatt på en stål i fan 1 timme :/ sen så kom mohammed å höll på me mitt hår hhahah han chilla i soffan å ba; va heter hon jag ba; shaffiya. han ba; shaffiya får jag köra efter hon ba; neej han ba va nt fitti sen taggade han hahah jag sprang t soffan re :p sen kom mert å ba; heej melek hahah dissa palla aa sen så kom han t soffan å snacka sådär sen taggade jag t gärsplan som vanligt tråk där så jag tagga hem, åt maat kärlek asså <3 min mammas special mat:D lovelove.. aa lyssnar på musik, messar me folk å chillar:D sådär tror nt de händer nåt idag men aja ajde pallar nt blogga :p hare gött puss&kram //melek:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0