haha.


ONE!
shulululu alla läsare:)
22/4; aja som vanligt skola. haatar annertsaskolan har tree anledningar första vi måste alltid börja 8 elr 8.20 å sluta sent-.- andra är att vi aldrig får som vi vill-.- tredje läraren tuggar fkg tuggummi å ska leka smarta att nt vi ser..  iaf började 8 hade skit svårt att vakna idag skit trött, ont i kroppen å va cook varm. sen åt frukost öppnade platongen (stavning) aa gick t mamma å snacka me hnm å sa grejr :p sen så vaknade meyrem(lillasyrran) skit gulli å så kl va typ 7 så platta jag mitt hår tog ba på nåt å sminka mig venne vad sen så va kl kvart i 8 å gick me mirjana för hon kom me bussen sen så va vi framme i skolan kl 5 i 8 XD å alla i 9orna skulle ha nationellaprov så vi fick vara i 6-9 it å hade engelska me lena va inne i fb å grejr;d efter engelska så hade vi träslöjd :p fick cook mke damm på miig-.- aa sen så hade vi lunch, de va nt ens god maaat, så jag åt ingeet. efter de så hade vi no å fick va i datasalen;) omg jag gjorde klart allt på en lektion stolt:) första gången jag pluggar-.- aa sen så sparade han skiten i hans hårddisk. så vi skulle t idrotten hade ba 10 min ppå oss :) gick me min adidas byxa på huvudet frös som fan å de snöade venne vad-.- aa sen så skulle vi t andra dörren men arez ba eey kom den vägen så vi tog den han ba stäng dörren så jag stängde, aa sen såg på mig cook snabbt, visste nt att vi skulle ha piptest... aa vi uppvärmde oss lite sådär sen så kriga jag för en lång stor hårspene :o från duygu t sist så fick jag den å så så hade vi pip test asså omg -.- aa vi börja springa 10  gången fram tbx fram tbx duygu dog så hon hoppa av xd [10 : 1] å adama stanna på 2.5 :p för att hon ville nt att hennes hår skulle bli knaz jag fortsatte fast jag hade sten i min sko gjorde skit ont kunde nt springa mer så jag stanna å kom på 3.8 nåt:) stolt iaf å andra fortsatte ;) ville faktiskt springa mer men aja skit i dåli kondition :( aja sen hade vi M-språk.. hhaha fick va i datasalen å återberätta om vulkanen i island fast gjorde aldrig de för att jag hatar eva (läraren för m-språk) aa sen så fick vi sluta tidigare :p haha jag å adama körde nåt som nt vi visste hur sen så sa jag t henne tänk om nån kmr å gör allt hon ba; vi lägger undan så la vi undan :p efter 5 min så stängdes uppis:) å vi hade matte fast jag gick aldrig jag å adama gömde för läraren xd long å volkan kolla på oss xd hahah duygus assistent kom ut å leta efter oss fast vi leka att hon nt såg oss hon ba melek gå in jag ba aa vänta :p sen så gick vi :D ut å jag messa mirjana om shaffiya skulle komma me oss :p men de svara aldrig duygus assistent såg oss ute så hon kom å jag sprang cook snabbt så att hon nt såg mig hon såg adama hahah börja garva hon ba; ska du nt gå in adama ba; nej men nej sådär sen så taggade vi hem :* HAHHAHAHAH tunga vi e. iaf just nu så lyssnar jag på musik å chattar me hedi, akam, mohammed, moa å alla :p bloggar senare kanske;) hare gött pussåkram//melek:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0